Dorim să vă anunțăm că începând cu data de 28 noiembrie 2022 se lansează înscrierile pentru activitățile dedicate digitalizării și transformării digitale ale IMM-urilor din cadrul proiectului Transilvania Digitală Inovativă 4.0.
Astfel, începând cu ziua de luni, 28 noiembrie 2022 și până în data de 12 decembrie 2022, IMM-urile care doresc să beneficieze de pachetul de servicii de digitalizare, pot transmite formularele de înscriere. Pachetul de servicii de digitalizare cuprinde următoarele:
Audit de digitalizare (aplicarea instrumentului pentru evaluarea nivelului de digitalizare din întreprindere și evaluarea nevoilor de digitalizare)
Mentorat ( analiza internă a rezultatelor auditului și elaborarea strategiei de transformare digitală a întreprinderilor sprijinite - 5 întâlniri de mentorat/întreprindere)
Formare profesională pentru angajați (curs ANC COMPETENŢE DIGITALE DE UTILIZARE A TEHNOLOGIEI INFORMAŢIEI CA INSTRUMENT DE ÎNVĂŢARE ŞI CUNOAŞTERE)
De aceste servicii vor beneficia 5 IMM-uri care își desfășoară activitatea intr-una din următoarele regiuni de dezvoltare: Centru, Nord-Est, Nord-Vest, Sud-Est, Sud Muntenia, Sud-Vest Oltenia, Vest.
În ceea ce privește principalul criteriu de selecție al firmelor, se va merge pe principiul primul venit, primul servit, ținându-se cont de eligibilitatea fiecărei firme. Metodologia de selecție a IMM-urilor, împreună cu calendarul, criteriile de eligibilitate și documentele necesare pentru înscriere pot fi consultate în documentul de mai jos:
Atenție! Metodologia de selecție a fost actualizată la data de 29.11.2022. Puteți consulta varianta finală AICI:
Alte documente utile:
De asemenea, aici puteți consulta și calendarul pentru perioada de înscriere și de evaluare a IMM-urilor:
Lansare perioadă de înscriere - 28 noiembrie 2022.
Perioada pentru depunerea formularelor de înscriere - 28 noiembrie 2022 - 12 decembrie 2022.
Perioada de evaluare a formularelor- 13-16 decembrie 2022.
Afișare rezultate preliminare - 16 decembrie 2022.
Perioada de contestații - 19-21 decembrie 2022.
Soluționare contestații - 22 decembrie 2022.
Afișare rezultate finale - 23 decembrie 2022.
Verificare conformitate administrativă a beneficiarilor și încheierea unui protocol de colaborare - 27 decembrie 2022 - 13 ianuarie 2023.
Pentru înscriere este necesară consultarea metodologiei și completarea și transmiterea Formularului de înscriere online (Anexa 5 la metodologie) în perioada 28 noiembrie 2022 - 12 decembrie 2022.
Formularul de înscriere va fi publicat luni, 28 noiembrie 2022 aici pe site și pe pagina de Facebook Transilvania Digitală Inovativă 4.0
https://www.facebook.com/profile.php?id=100086943751835
Pentru mai multe detalii sau dacă întâmpinați neclarități în ceea ce privește acest proiect și înscrierile în cadrul lui, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: mihai.pop@transilvaniait.ro
Comments