Transilvania IT Cluster, singurul cluster de IT din Europa de Sud–Est cu Eticheta „de aur” pentru excelență în managementul clusterelor, înființat în anul 2013, caută Project Manager care să se alăture biroului de la Cluj și să contribuie la dezvoltarea ecosistemului de inovare, digitalizare și tehnologie din Transilvania. Dacă ești un profesionist organizat și atent la detalii te invităm să te alături echipei noastre!
ABILITĂȚI SOLICITATE
tehnice (scriere, implementare și managementul calității în proiecte, utilizarea anterioară a platformelor de tip MySmis, ECAS reprezintă un avantaj);
de planificare (a resurselor financiare și umane);
menținerea și dezvoltarea unor relații profesionale, pozitive și productive cu o gamă largă de colaboratori din sectoare diferite (public, privat, academic);
absolvent de studii superioare;
cunoștințe solide în cadrul programelor: Orizont Europa/ Europa Digitală/ POCU/ POC/ POR - reprezintă un avantaj;
engleză (limbaj tehnic, nivel avansat);
cunoștințe la nivel de utilizator 3 al pachetului Google, Microsoft Office, Microsoft Teams, Zoom;
experiență și/sau interes dovedit pentru tematica transformării digitale.
EXPERIENȚĂ OBLIGATORIE
Minim 7 ani în:
Coordonare de proiecte finanțate prin fonduri structurale sau finanțări ale instituțiilor europene;
Coordonarea proiectelor finanțate prin programe precum Horizon Europe/Horizon2020, Digital Europe, POCU, POC și POR;
Coordonarea echipelor de implementare;
Planificarea și supervizarea implementării specifice proiectelor naționale/europene în proiecte de finanțare ale ONG-urilor.
CERINȚE OBLIGATORII
Disponibilitate pentru delegații interne și internaționale;
Disponibilitate pentru utilizarea dress code-ului când reprezintă organizația.
SARCINI
Coordonează distribuirea activităților din proiect în cadrul echipei de implementare;
Asigură comunicarea cu partenerii și echipa de proiect și managementul calității în activitatea acestora;
Coordonează activitățile de realizare a rapoartelor tehnico-financiare, notificări și acte adiționale sau alte astfel de documente în funcție de specificul proiectului;
Împreună cu departamentul financiar coordonează realizarea dosarelor de achiziții publice aferente unor proiecte;
Alocă resursele necesare pentru implementarea activităților în proiect;
Monitorizează implementarea calitativă a activităților;
Asigură managementul riscului;
Asigură comunicarea cu autoritățile de management / finanțatoare și clarifică cu aceștia situațiile interpretabile;
Coordonează activități de scriere a cererilor de finanțare conform nevoilor identificate în cadrul organizației.
PROGRAM
Program zilnic de 8 ore, 9-17/ 8-16;
Concediu 21 de zile pe an. După o vechime de minim 3 ani în organizație, se acordă zile de concediu suplimentar.
BENEFICII
Venit lunar brut începând de la 14.000 lei;
Bonificații la intervale de timp bine definite, în funcție de performanță;
Participarea la cursuri de specializare atât interne, cât și cu specialiști externi;
Oportunitatea de a învăța zilnic de la cei mai buni din mediul în care activăm.
Așteptăm CV-urile la adresa: hr@transilvaniait.ro
Comments