top of page

Networking & Social Night, ediția lunii iulie

O nouă ediție de Networking și Social Night s-a desfășurat ieri la ABC Incubator, cu o prezență destul de numeroasă, dat fiind faptul că suntem într-o perioadă de concedii, cu temperaturi ridicate și un festival lângă Cluj-Napoca. Așadar, ne bucurăm că atât de mulți prieteni ai Transilvania IT au ales să își petreacă după-amiaza împreună cu noi.


Evenimentul a fost organizat în cadrul proiectului ”Coaliția pentru dialog social, ocupare și formare”, al cărui scop este consolidarea și modernizarea organizațiilor neguvernamentale, astfel încât acestea să poată răspunde nevoilor pieței muncii. 

Colega noastră, Andra Tănase, a prezentat această nouă inițiativă a clusterului Transilvania IT participanților, subliniind principalele obiective: platforma colaborativă pe care o dezvoltăm pentru ONG-uri, parteneriatele pe care le vizăm, cu peste 30 de organizații, și formarea a 70 de specialiști din domeniu (angajați, voluntari, membri).



De asemenea, am povestit despre organizația noastră și despre cum ne dorim să o dezvoltăm. Colegul nostru, Ion Fîntînă, a arătat beneficiile pe care le oferim membrilor Transilvania IT, între care a amintit informarea constantă în ceea ce privește oportunitățile de finanțare, grupurile de lucru sau sesiunile de matchmaking, prin care se pot stabili relații valoroase între membrii noștri și parteneri externi.

De asemenea, colega noastră, Antonia Duma, a anunțat ultimele detalii despre IQ Digital Summit, evenimentul conceput de Upgrade 100, care va fi dus în această toamnă la Oradea de echipa noastră sub egida The European Digital Innovation Hub in Transilvania, în calitate de partener. Aici puteți găsi mai multe informații despre speakerii deja anunțați, dar și formularul de înscriere.



Nu în ultimul rând, agenda serii a cuprins și două pitch-uri, după cum ne-am obișnuit deja la serile Networking & Social. Prima prezentare a fost susținută de Vlad Pranitchi, de la Rapidonkey - o soluție care va face livrările mai eficiente, mai economice și mai prietenoase cu mediul. 

Apoi, publicul a făcut cunoștință cu Gabriel Durlescu și au aflat despre ideea dezvoltată de acesta împreună cu partenerul său: o aplicație dedicată domeniului ospitalității, care își propune să eficientizeze și să optimizeze procesele de comandă procesele de comandă, interacțiunile și tranzacțiile din localuri.



A fost, în concluzie, încă o ediție reușită a serii noastre de socializare. Ne-am bucurat din nou unii de alții, de companie și de discuții, de interacțiunile care fac evenimentele și comunitatea noastră să fie atât de speciale.


Până data viitoare, puneți-vă bine ideile la incubare!


Postări recente

Afișează-le pe toate

Comentários


bottom of page