A venit momentul să ne extindem echipa, așadar, dacă ai intrat să citești detaliile poziției deschise, abia așteptăm să te cunoaștem și să lucrăm împreună! Suntem tineri, motivați și determinați să facem lucrurile să se întâmple & ne implicăm cu pasiune în susținerea scenei de IT ca ea să ajungă la nivelul următor.
🔍 CE CĂUTĂM
Suntem în căutarea unei persoane echilibrate, creative, organizate și responsabile - cuvintele cheie pentru rolul de Assistant Manager pe care îl avem disponibil la Transilvania IT Cluster.
Dacă te identifici cu începutul acestui anunț, te invităm să citești descrierea job-ului și să ne trimiți un CV la → contact at transilvaniait.ro 📩 până în 22 aprilie 2022, ora 23:59; nu uita să incluzi experiența relevantă și două, trei motive pentru care tu ești persoana potrivită.
✍🏻 DESCRIERE & OBIECTIVE
Rolul implică asigurarea secretariatului general al companiei și o bună comunicare cu Directorul Executiv, membrii echipei, companiile membre și furnizorii & organizează activitatea Directorului Executiv. Mai exact, assistant manager-ul:
- organizează ședințele Directorului Executiv, trimite agenda, ține minuta, face follow-up și se asigură că sunt respectate termenele limită stabilite în cadrul întâlnirilor;
- întocmește rapoarte și prezentări solicitate de către Directorul Executiv;
- gestionează eficient e-mailurile și le distribuie mai departe colegilor responsabili, în cel mai scurt timp posibil;
- asigură condițiile de protocol în cazul întâlnirilor de afaceri;
- scanează și arhivează documentele primite/trimise, atât online, cât și fizic la nevoie;
- identifică furnizori și se ocupă de aprovizionarea firmei cu produse de papetărie/birotică, curățenie și protocol;
- participă la evenimentele organizate de companie și asigură diverse activități specifice evenimentului;
- oferă suport administrativ membrilor echipei executive și preia inițiativa atunci când este necesar;
- propune și organizează activități de coeziune a echipei;
- contribuie la menținerea unei atmosfere pozitive la locul de muncă.
💪 COMPETENȚE & EXPERIENȚĂ
- foarte bun organizator;
- abilități de planificare și organizare al timpului de lucru;
- atenție la detalii și încadrarea în termenele limită;
- capacitatea de a rezolva situații și de a găsi soluții;
- limba engleză (scris și vorbit la nivel avansat);
- utilizare Office 365 and G Suite (nivel avansat);
- experiență de minimum 5 ani în activități de secretariat/administrative;
- suntem o asociație, așadar experiența de voluntariat reprezintă un avantaj.
🤝 PROGRAM & BENEFICII
Ca să susținem dinamica și creativitatea echipei, am creat un mediu de lucru efervescent, în care nicio zi nu seamănă cu alta, și în care colaborăm zilnic între noi pentru a ne atinge obiectivele. În cadrul asociației, organizăm activități, evenimente, proiecte și programe în interesul companiilor de IT din Cluj-Napoca, Oradea și Baia Mare, și ne asigurăm că acestea se desfășoară conform planului, cu doza de flexibilitate necesară.
Lucrăm la nivel local, regional, național și internațional, așadar, vești bune dacă îți place să călătorești - există posibilitatea de a avea deplasări în agendă! De asemenea, fiecare coleg poate accesa oportunități de dezvoltare prin participarea la cursurile noastre proprii, dar și altele externe de soft skills și hard skills.
Programul de lucru este full-time, cu activități care pot fi derulate în sistem hibrid - remote și de la birou, după bunul tău plac.
💻 CINE SUNTEM
Noi suntem Transilvania IT Cluster, o organizație înființată acum 9 ani de zile, care deservește interesele companiilor membre din sectorul IT și care derulează proiecte și programe ce acoperă trei arii principale de competențe: dezvoltarea capacităților și capabilităților, matchmaking și programe de internaționalizare, precum și servicii suport pentru inovare.
✔️ Dacă ești curios sau curioasă să afli mai multe despre noi, proiectele în care suntem implicați & să vedem cum putem face echipă împreună, scrie-ne și hai să ne cunoaștem într-o întâlnire! ☕️
Deadline: 22 aprilie 2022
Comments